2017. július 28.

GÖRÖGDINNYE LIMONÁDÉ

görögdinnyés limonádé

A sárgadinnyés🍈 limcsi után, itt a görögdinnyés🍉 verzió.
Hatalmas és mézédes dinnyét vettem, amit képtelenség volt megenni, már a fülünkön jött ki. Ekkor gondoltam egyet és a turmixba tettem a maradékot. Először nem ízlett, de aztán sikerült finomra varázsolnom.

Hozzávalók

1,5-2 kg görögdinnye🍉
1/2 citrom leve
0.5 l. víz
mentalevelek
jégkocka


Elkészítés

A dinnyét kockázd fel és turmixold le. A dinnye kimagozásával én nem kínlódtam. Turmixolás után egy gyümölcsmosón - vagy nálam nokedliszaggató volt kéznél - szűrd át a magokat.
Öntsd a leszűrt dinnyelevet egy kancsóba és öntsd fel kevés hideg vízzel, ízesítsd citromlével és édes gyömbérsziruppal, szórj bele mentaleveleket és alaposan keverd el. Jégkockákra, citromkarikára és dinnyegolyókra öntve szervírozd.

A dinnye ízétől is függ a végeredmény, lehet több citrom vagy kevesebb gyömbér kell bele, kóstolgasd.
Magában a leturmixolt dinnyelé elég édes és jellegtelen, ha sok vízzel húzod fel, akkor cukros vízre emlékeztet, tehát kell bele valami plusz íz is. Nálam a gyömbér, citrom és menta kombó vált be, de nyugodtan lehet más ízekkel is kísérletezni.
Vodkával vagy tequila-val is érdemes megízlelni🍸

Gyömbérszirup recept ITT olvasható.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...